SFO

Velkommen til SFO´en på Lynge Skole.

Lynge Skoles SFO har hjemme på Lynge Skole. SFO´en er opdelt i to afdelinger; SFO Åkanden og SFO Hobbitten, som ligger fysisk i Klub Hobbittens lokaler.

Åkanden huser 0. - 2. klasse og i Hobbitten har vi vores 3. klasser - et stenkast fra selve skolen. Lynge Skole og SFO ligger i fantastiske naturlige rammer i udkanten af Lynge by. Det betyder, vi har skoven tæt på, Lynge grusgrav, Ringbjerget og rigtig meget andet skøn natur.

Lynge Skole er en skole i bevægelse og lige så er SFO´en. SFO´en er certificeret i pædagogisk idræt og er således Idræts SFO. Læs mere om det at være Idræts SFO i menuen til venstre.

Vores dygtige pædagoger har både bevægelsestimer i skolen, kaldet BMI, og i fritidsdelen har vi både adgang til skønne gymnastiksale, fantastiske udeområder og en medarbejdergruppe, der nyder at være fysisk aktive med vores børn.

I alt har vi ca. 210 børn i SFO´en og 11 fastansatte pædagoger og assistenter/medhjælpere.

Læs uddybende om vores to SFO afdelinger i menuen til venstre.